BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

måndag 9 februari 2009

Aj aj :(

Vaknade av att klockan ringde 05:45 USCH, orkar man skolan idag av smärtan? Försöka gå upp o skulle ta på mig kläder, allting tog dig o tog i mot, jag bara nej ska ja va hemma eller försöka. Mamma kom upp o frågade hur de var, jag sa att ryggen var rena skiten :( Hon bara är det inte bättre du vilar idag, o se om du kan försöka i morgon o istället. Så jag gick o la mig igen ! Sen fick man sjukanmäla sig. Vaknade vi halv elva att mamma ringde mig på mobil o frågade hur det var med mig. Jag sa att jag hade fortfarade ont, hon sa till mig att de var jätte viktig att jag drack jätte mycket för att skölja njurarna ! Så jag gick upp sakta ur sängen o försöka göra en macke o vatten så ja fick något i mig. Sen blev det att man la sig i sängen igen. Efter ett tag försöka ja vara upp o gå, men gjorde ont :( Nu försöker jag vara upp o inte sova alldes för mycket idag , annars är frisken att ja inte sover i natt ! Men idag blir de bara ta de lungt, kolla på film och ta det lungt !

0 kommentarer: