BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 17 februari 2009

Måndag - Tisdag

Måndag 16 / 2 - 09
Åkte jag till Ikea i Malmö med mamma o pappa. Kollade in saker till mitt rum, ska nog göra en liten förändring på rummet. Efter vi hade varit på Ikea, så träffade vi pappas kusin som bor i Malmö. Så vi hälsade på henne. skoj var det :) Så vi körde till ett köpcenter ( triangeln ) så käkade vi där, och kollade i affärer :) Fick ett par träningsbyxor o träningslinne av mamma :)
(Nu ska jag bara ha nya skor skor som ja kan träna i så jag slipper ha ont i vaderna ) Efter det tog vi en fika. Sen körde vi hem vid halv åtta. Sen var vi hemma vid nio tiden. Lastade av grejerna när vi kom hem. Sen ringde ja älskling o pratade med han. Sen gick ja o la mig.
Natten in till idag ( Tisdag 17 / 2 - 09 vaknade ja av att ja hade ont i magen o mådde skit illa, gick in på toaletten , där kom allting SUCK :(
Har fått maginfluensa :( Jävla skit :(
Idag har man bara legat i sängen o sovit , nu försöker ja vara uppe lite. Men får gå o lägga mig snart igen!

0 kommentarer: