BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 3 mars 2009

Doktorer :(

Idag fick jag sovmorgon var jätte skönt :) Gjorde vid mig o allt, sen vid 07:55 skulle ja o mamma köra till sjukan. Hinner ta på mig skorna. Då ringer telefonen så klart. Då är det från sjukan dom ringer o säger min doktor har blivit sjuk :( FAN ! Blir att ta av sig skorna. Nu får jag sitta o vänta på att klcokan ska blir 9:00 så kan jag dra till bussen. Kunde ha tagit bussen redan vid 8:00 om dom hade ringt tidigare, jaja ! Nu får sjukan skicka en ny tid IGEN. Blir så trött på nya tider då sen nya tider då bla bla bla. Fattar inte varför man inte kan få en jävla akut tid istället o komma till en vättig människa som vet vad dom snckar om, när jag sa skat till dom 1000 gånger hur jävla ont man har. Detta har man snckat med dom hur läge som hälst. Händer inte ett skit. JÄVLA DIKTORER SÄGER JAG :(
Blir att dra till praktiken när ja kommer in till stan. Efter det ska jag träffa några underbara människor från Sölvesborg :D Senare ikväll blir det bara att plugga en massa matte, lite handelsämne , ska försöka ta lite teori också. Får så mycket skolpress nu :/ men men, ha en bra dag allihop <3

0 kommentarer: