BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

söndag 1 mars 2009

Lite om helgen :)

Nu har jag inte skrivit blogg på hela helgen.
Nu blir det lite kortfattade om helgen !

Fredag : Var på praktik mellan 08:00 - 12:00
Vatt rätt så mycket att göra idag. Lite stressigt idag :/ Efter praktiken gick jag till T-skolan. Satte mig vid datorerna en liten stund. Fick 61 bara två jävla poäng till jag kan gå vidare. När jag hade rättat felen så va det en massa slarvfel, vad irreterad jag blir på mig själv ! Sen bokade ja 2 körtider också :D ska försöka köra någon gång i veckan nu. Men blir inget denna veckan som kommer. Vid 13 tiden träffade jag Johan, skoj :) Käkade o gick på stan o snckade, sen körde vi ut till Eko för att ja skulle hadla present!
När vi var klara där körde vi till Hammar för att träffa en polare till Johan, var ute o gick med hunden. Vid 16 tiden körde Johan mig till Tollarp ( hem till Figge ) Sen snckade Figge o Johan en massa bilsnack :P Blev att ja o Figge tog den lugnt när Johan hade åkt. Käkade vi o sånt senare på kvällen, blve lite stressigt för skulle iväg på fest. Fick slänga på mig kläder o sminka mig fort som fan, sen kom Timmy o hämtade mig och Figge, körde vi hem till Evve o hämtade henne, Begav vid oss hem till Sara som skulle ha festen. Trevligt att få träffa lite folk :)

Lördag : Vaknade hemma hos älskling, jag mådde riktigt jävla dåligt. Hade skit ont i magen, ont i hela kroppen och mådde skit illa :( Men vi gick upp vid 11 tiden sen käkade vi vid 12 tiden, tvingade ner mig mat iaf. Sen duschade vi o gjorde vid oss lite och packade sen vid 15 tiden åkte vi hem till mig. La oss i min säng o vilade o kollade på film , blev High school musical 3 :) asså jag älskar alla dom filmer. MIN IDOL :D haha
Sen fick vi göra vid oss för syrran fyllde år. Vid 18 tiden kom folket. Träffade släkten och lite vänner till syrran o så. Trevligt :) Blev en massa jävla mat o Tårta. Kunde dock inte äta så mycket bara för jag inte kännde mig ritkigt bra. Det blev en trevlig kväll iaf :)

Söndag : Idag har ja har rikigt ont i magen fått såna krampor :( JOBBIGT ! Vatt att man har sovit hela dagen, kollat på film med älskling o myst :D Sen gick vi en rund med mamma :)
Sen åkte älskling hem vid 15 tiden, sen har ja bara tagit de lugnt !
Nu ska ja gå o kolla på beck :)

0 kommentarer: