BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

måndag 9 mars 2009

Måndag

Vaknade av att klockan ringde 05:15 o att jag var skit trött, kom inte upp för 06:00 gjorde vid mig lite snappt, sen drog jag till bussen vid 06:30 kom till stan vid 07:35 väntade på Sandra. Sen gick vi till skolan. Sen hade vi lektion. Gick till syon o berättade allt om praktiken vad som hände förra veckan. Men känndes inte så lönt och berätta allt. Känndes som de inte tog de på allvar :( suck ! men men ! får väl försöka kämpa vidare med det.
Efter skolan gick jag till trafikskolan o satt vid datorerna ca 30 min, sen var det dags att köra :D Gick jätte bra, känner mig mer säker nu :) Efter körlektionen åkte hem, var riktigt jävla trött. Sen blev det plugga en massa matte och konsument ... DRYGT med andra ord !
Nu är jag as trött funderar snart på att lägga mig!

0 kommentarer: