BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

söndag 29 mars 2009

Underbar helg !

Nu har ja inte bloggat på länge. Men har inte orkat eller haft tid. Mycket med allting just nu :(
Lite kort fattat om helgen !
Fredag : Praktiserade mellan 08:00 - 12:00 Käkade i matsalen med Sandra, sen vid 13 tiden tog vi bussen ut till Mekenomen, för att ja skulle hämta Figges blinkers. Hängde i stan med lite gott folk :) Åkte hem till Figge vid 16 tiden. Fixade med blinkers till figges bil, gick inte så jävla bra :( Hade fått två vänsterblinkers SUCK . . .
På kvällen drog vi till stan , för att fira Adelina som fyllde 22 år :) grattis till henne ! så blev lite festade med gott folk :)

Lördag : På morgonen fixade jag o Figge med Blinkerserna tog en jävla tid. Sen drog jag och Figge mot Viby. Hem till Timmy och Evelina. Så skulle Figge och Timmy fixade med bilarna. Jag och Evelina fick uppdrag o byta däck , måla i dom svarta listerna , tvätta bilen , tvätta motor rummet. Det gjorde vi på Timmys ena bil. Den blev riktigt fin efter det :D
Mot kvällen körde vi till stan för att käka pizza :D
Vid 20 tiden åkte jag och Figge hem till han. Var helt slut, slängde mig i sängen o sov.

Söndag : Vaknade vid 08:00 p morgon, SKÖNT faktiskt fick mycket sömn efter gårdagens jobb. Käkade frukost tog på mig lite kläder sen gick jag ut för att tvätta pärlan. Tyckte den var lite skitig. Sen blev det lite städ inne i bilen också. Blev att vi åkte in till maxi för att handla mat med Figges mamma. Efter det så passade vi på att åka ut till Mekenomen också och byta den ena blinkers ! Sen åkte vi hem till Figge. Jag fick städa Figges rum i dag ( OVANLIGT ) Sen satte vi dit den nya fötöljen och bordet i hans ensa rum :) Blev fint faktiskt !
Kollade på tv och käkade, sen åkte jag hem vid 15 tiden idag ! Sen övningskörde jag hem med pappa :) gick super bra :D Nu tar jag det lugnt.

Tack för en underbar helg gott folk <3

0 kommentarer: