BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

söndag 3 maj 2009

,

Nu har ja inte inte hunnit blogga på länge :/

Torsdag firade jag och Figge valborg i Ö.sönnarslöv med Natta och Sebbe.
Vi åkte inlines från Tollarp till Ö.sönnarslöv det var ändån 7 km !
Det var skoj :) Vi spelade kubb sen grillade vi nere vid bålet o drack lite
och hade super mysigt där :)
Sen drog vi hem till Natta o kollade på film :)

Sen somnade jag vid 1 tiden ( vid tven )

tack för en rolig kväll :)

Fredag : Vaknade jag med att ja hade sjukt ont i halsen och snuvig :(
Låg bara vid tven fram till 12. Sen gjorde jag vid mig sen åkte vi på kalas vid 14 tiden.
Sen kom vi hem vid 19 tiden. Mådde skit. Hade fått feber o skit förkyld var man.
La mig i sängen o låg där resten av kvällen!

Lördag : Vaknade jag med att ja mådde sämre med 39 graders feber :(
Åkte hem vid 11 tiden från Figge. Sen sov ja hela dagen o kollade på film.
Sen på kvällen försöka jag vara uppe men det gick inte riktigt så fick vila mig i mellan
åt.

Söndag, idag försöker jag vara upp känner mig lite bättre, men fortfarande förkyld ont i huvudet.
Men ska vila mig o ta det lugnt hela dagen !

<3

0 kommentarer: