BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 17 november 2009

17 / 11 - 09


Gud vilken tråkig dag det har vatt idag.
Tur att Angelica var i skolan så något kul
hände iaf. Men all min kraft är helt slut.
Orkar verkligen inget ikväll. Att man ska
vara på alla ställen och på topp till alla.
Jag är den personen som ALDRIG o då
menar jag aldrig såra någon. Vill alltid
lösa problem på det bästa sätt.
Jag säger att ja inte väljer bort någon.
Men detta kommer inte funger i längden.
jag orkar inte hur mycket som helst.
Men jag vet inte om du ser dig själv
i speglen hur du egentligen är.
Många säger att du är förändrade.
Det säger jag med. Menar inget dumt
mot dig eller så. Just nu vill jag bara att
STUDENTEN ska vara här !

1 kommentarer:

Evelina Karlsson sa...

Tro mig. Hade hon kommit med den attityden mot mig hade jag inte bjudit henne. Men vet att du är för snäll hjärtat så det är ingen fara! ^^ <3