BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

onsdag 1 september 2010

1 / 9 - 2010 ( ARG )

USCH, Jag är så jävla trött på min kropp. HATAR DEN MER OCH MER.Inga jävla jeans vill passa mig längre. Måste köpa mig en ny gadrob. Det har man inte direkt pengar till :S Jag vet varför jag går upp i vikt. Jag vet att ja behöver mina tabletter för jag ska kunna klara av vissa saker i livet. Men jag blir ju helt galen när ingen vill passa och magen putar ut som man är gravid. Folkt tycker det är bra. Men det är inte bra att gå upp fler kg i veckan. Jag äter inte godis mitt i veckan och äter vanlig mat och tränar två gånger i veckan och cyklar 4 km om dagen. Vad mer ska ja göra. Blir bara så less på de !
HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR, HATAR; HATAR,
MIN KROPP :@

1 kommentarer:

Livet Efter sa...

Blir ledsen för din skull.:( Är det nya tabletter eller har du ätit de länge? Finns det inget annat som ändå är samma och som inte ger dessa biverkningar? Tro mig...... Jag förstår din ilska och frustration och jag vet att det inte spelar någon roll vad jag än försöker skriva för kloka ord här. Oavsett hur mycket jag säger att du är bra som du är för att du är du!!!, så är det ändå du som ska trivas med dig själv. Jag önskar att jag kunde få dig att göra det.
För andra är du bra som du är! Kom ihåg det och skänk en liten tanke på det.
Kramar Kristina