BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

söndag 10 oktober 2010

,

Idag har det vatt det tråkigaste dagen på länge. Vill nu att det ska vara slut. Vatt mycket sorg på olika vis.Känns som inte riktigt fått vara ledsen idag. Allting har vatt så piss. Allt har vatt tråkigt. Men man måste ha sånna dagar också. Annars kan ingen vara roligt här i livet. Jag är otroligt glad att baby har funnits där för mig i dag. Tror inte ja hade klarat mig. Du kan alltid få mig till skratt ibland när jag mår skit o har min joggiga depration. I morgon blir det bestämmt hur begravningen ska ske för morfar. Kommer bli en jorbegravning iaf. Eftersom mormor blev de för nästan 2 årsen. Jobbigt att morfar är borta men jag vet att de är rätt för så många år han har bara suttit o inte kunna göra något alls :(

1 kommentarer:

Evelina Karlsson sa...

Jag finns här för dig vännen. I alla väder, varje minut och sekund på dygnet! <3