BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 28 oktober 2008

27 / 10 - 08 RIP mormor, Vila i frid <3



Allting gick för fort. Jag kan inte fatta att du är borta. När jag hälsade på dig på sjukhuset i Fredags verkade du ändån glad när man kom, du låg rätt mycket i sängen men du kunde gå upp o röra dig, o kunde gå ut på balkongen o ta friskluft. Men att höra mamma säga att måste åka in till sjukhuset för att mormor är sämre, så får man en konstig känsa i sig, men att ja o min syster inte skulle oroa oss och att det var bäst att vi stannade där vi var. Några timmar efter kommer mamma och pappa hem till Figge, dom kallar ut mig och säger att mormor inte finns mer. Jag fick en klump av halsen och kramar om rann ner tårar på kinden. Mamma och pappa ville att ja skulle följa med hem så alla
kunde vara samlade o prata om det,
tände ett ljus för henne.

Trodde verkligen inte det kunde gå så fort.
Kommer ha en STOR sårg och sakna efter dig <3>
R.I.P mormor, du kommer alltid ha en stor plats i våra hjärtan.

Jag älskar dig <3

1 kommentarer:

Evelina Karlsson sa...

Jag älskar dig och finns alltid här <3