BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

söndag 26 oktober 2008

Söndag


Nu har ja inte skrivit på några dagar, så nu är det dags att uppdater lite nu :)

I Fredags var jag i skolan precis som vanligt. Gick och käkade direkt när jag och Sandra hade slutat skolan. Sen kom mamma och hämtade mig i stan så åkte (familjen) till sjukhuset och hälsade på mormor. Var inte roligt att se dig så, och höra allt hur du låg i proverna. Men jag hoppas du klara dig igenom allt det jobbiga. Älskling kom till mig på kvällen. Sen kom Evelina och Timmy lite senare. Vi hade film och godis och mys :) Trevlig kväll.



Lördag, hände det inte så mycket, tog bara det lungt.



Söndag, Idag ska jag färga håret. vet inte hur det ska bli :/ Ingen som har gett mig så mycket försalg men det får blir som det blir



Puss/ Lina <3

0 kommentarer: