BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 21 oktober 2008

1 år med älskling igår


Vaknade i sängen med älskling. Vi hade ett år igår. Vi gick till skolan precis som vanligt.

Efter skolan så gick jag på stan med Älskling. Sen vid 15:35 så bjöd Älskling mig på kinaresturang :D Vill igentligen gå på Roosen garden, men dom öppnade inte för klockan 17:30

vi ville inte vänta så länge. Men maten var bra och vi hade mysigt.

Åkte hem till mig och var hemma där vid 17:30. Låg i min säng med tända ljus och mös. UNDERBART. Sen gav vi varandra presenterna. Han fick 3 röda roser av mig, ett armband som stod 20/10 2007, en slipps, ett album vad vi har gjort under 1 år. Han blev glad o sa lite ord till mig :D Jag fick en plattång med laser i, halsband,armband, örhänge och sen bjöd han mig på maten på kinaresturangen. Var en mycket mysig kväll.


Blev lite ledsen för att Figge inte mådde så bra. Han fick hög feber av en anledning och sen var han trött. Han fick åka hem vid 21 tiden. Sen fick jag reda på vid 22 tiden att han var tvungen att åka in till akuten. Jag blev enum mer orolig för han och ledsen. Men dom på akuten kunde inte göra så mycket. Så han fick åka hem igen.


Dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.

Men blev glad för att vi kunde fira med resturang, mys och presenter ...


Älskar Fredrik <3

0 kommentarer: