BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

onsdag 15 oktober 2008

Onsdag

Idag har vi varit i vattenriket med klassen. Ganska drykt också. Det var rengnit o kallt :(
Efter skolan så gick jag i stan med Sandra lite. Jag fixade 1 års present till Figge, har inte fixat allt klart än. Ska fixa klart allt i morgon.
Idag har jag haft så jävla ont i min mage. Jag vet fan inte snart vad jag ska göra. Jag får ju inte stressa lr anstränga mig. Jag försöker inte göra det. Men ändån får jag så ont i min mage. Jag tar ju mina tabletter men jag känner ingen skilnad när jag tar dom :( Jag kunde knappt äta i skolan. Jag var hungrig när jag kom hem.
Sen blev det lite ..... sen skulle vi äta kunde inte ta många tuggor innan det börja svida i hela magen o få så ont så det känns som man har massa nålar i hela magen som sticker. Jag vet verkligen inte vad ja ska göra mer, för jag orkar inte ha det så mer.
Just nu vill jag bara till Figge (L) Jag älskar dig så hilma mycket <3

0 kommentarer: