BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Har inte kommit in här på ett tag, så nu är det dags att uppdatera lite :)
Vakade upp i sängen med älskling. Var riktigt trött i morse, ville verkligen inte gå upp. Kom inte upp för 05:45 så jag fick skynda mig att göra mig igjordning, sen käkade jag o älskling lite. Sen fick vi gå till bussen.Är riktigt trött på busschaufförerna som kör den rundan jag åker.Det är ju först busshållplatsen där jag hoppar på. Sen var det en utländsk som körde bussen. Han sa att han inte kunde vägen och att han ALDRIG hade kört där. Fan vad han ljuger. Jag har sett han körde den rundan förut o har haft en som har visat han vägen och sen har ja visat han innan. Sen fick ja göra det. Men kom till skolan iaf. Hade de vanliga lektionerna. Sen skulle ja gå till min praktik o prata med min handledare o besätta allt som har hänt. Men hon var tydligen inte där. Så regatan som jobbar där hon sa att ja skulle sätta mig ner o ta en kopp te o vänta. Jag väntade i ca 15 min. Sen kunde ja inte vänta längre för ja skulle möta några o sen på trafikskolan. Jag gick fram till regatan o frågade om ja kunde få nummret så ja kunde ringa dit i morgon o prata med henne. Så frågade regan mig vad ja ville, så berättade ja som det va. Så sa hon skit sur. Det kan du inte ta med mig bla bla bla.Så sa jag, MEN KAN JA FÅ NUMMRET. Så gav hon mig det. Jag gick till telenor o träffade Älskling o Evve där. Pratade med dom en stund. Sen gick jag o Evve till trafikskolan var där på teori 16:30-18:00 sen var man hemma vid 19:00 så nu är man trött, o sitter här o tar det lungt! Har så jävla ont i magen :(

0 kommentarer: