BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

fredag 30 januari 2009

FREDAG :D

Idag började dagen med att ja försovde mig IDAG IGEN :( Inget bra ! Slänga på sig kläderna o sminka sig sen i väg till bussen. När bussen kom så gick en tjej på bussen. När jag är typ kanske 2, 3 menter från bussens ingång så börja bussen köra ja börja slå på bussen, sen öppnar bussjävlen dörren o jag skulle sticka ner mitt busskort så börja bussen köra jag nästa trillar åt sidan. JAG SA, FÖRHELVETE när ja skulle gå o sätta mig ! Att inte buss jävlen kan vara still till man har satt sig. Jävla idiot :@ När man kom till stan så träffade jag Sara, så blev snack med henne lite, sen kom Sandra så vi gick in på mc o käkade frukost. Sen fick ja gå till min praktik vid 8 tiden o slutade vid 12 ! SKÖÖÖÖNT :D När ja hade slutat träffade ja pappa i stan, körde vi till maxi o skulle handlha mat för kvällen! I kväll ska ja göra middag för mamma o pappa, sen kommer Figge ikväll till mig. Vet inte riktigt vad som händer sen ikväll !

Vännerna ni betyder <3

0 kommentarer: