BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

torsdag 5 februari 2009

Torsdag :)

Vaknade klockan 06:00 att en hårfön var i gång, jag for upp, jag bara shiiiit nu måste jag skynda mig. Slängde mig på kläderna sminka mig fort som fan, tog mig grejer o fick gå till bussen, ingen kul att gå till bussen. DET SNÖADE :O va fan kommer snö helvete nu för :S När ja kom till stan träffade jag Sandra :D Vi käkade frukost tsm på mc :) När klockan närmade dig 8 fick jag gå till min praktik :) När ja kom dit var det skit rörigt, för det hade hänt lite saker i kiosken :@ JÄVLA IDIOTER SOM GJODER DET :@ Sen fick man bre bullar till chafeterian :) När klockan närmade dig 9 gick jag till fantasi o hämtade mina mackor :) När ja kom tillbaka fick jag bre bullar när elever som hade FN rollspel idag, blev en del bullar till det, sen skulle ja äta min frukost. Man hann sätta sig ner o ta några tuggor, sen kom hela öset, dom hade ställt alla bullarna på mitt bord som ja satt vid, alla sprang runt o så, jag kännde mig stressad ! USCH ! När ja hade ätit upp, fick ja gå o hjälpa till, för den var lång kö för dricka o så, fick fixa caffe och chokeladmjölk o sånt sen fixa disken o muggarna osv, allt blev super stressat. Men sen blev det lungt när dom hade gått ! Sen gick man o hjälpt till o så, sen satte jag mig o tog det lungt o tog i mot lite elever som kom o handlhade ! Sen vid tolv tiden åkte ja o Evve till Max på långebro för att käka :) GOTT GOTT :D Sen blev det att vi tog bussen in till stan (LATA) Sen blev det dra till trfaikskolan :) Satt där lite mer än 2 timmar :) ( ska försöka bättre mig på det ) så jag hoppas detta ger något nu :P Jag bokade mig första körlektion idag :P ska köra om två veckor ungefär :) shiiiit säger jag hehe ;) Sen belv det att gå till rece, sen kom pappa o hämtade mig där, sen åkta ja hem o tog det lungt :) Sen vid 18 tiden åkte jag till Friskis i Degeberga :) Var faktisky ganska skönt att få röra på sig :D Fick träffa Louise o Natta skoj att få träffa er :D När ja kom hem blev det att man käkade o och fick ducha, nu sitter ja här o ska snart lägga mig !
Är trött efter denna dagen ! Skönt med helg snart :D
Puss på er <3

0 kommentarer: