BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

fredag 6 februari 2009

Fredag!


Praktik idag, har varit ganska lugnt, men ändå
något att göra :) Har varit lite självständigt jobb, men det är ju bara bra tycker jag :)
Efter skola träffade jag Emmelie och Sandra :)
Men Emmelie gick till bussen sen, jag och Sandra gick till matan o skulle äta. Var ingen vidare mat idag :( Efter vi hade ätit så gick ja o handhade Maddes present :) Sen skulle sandra till bussen, jag gick vidare till trafikskolan.

USCH :( Jag fattar verkligen inte vad för fel man gör. Om ni nu bara ska klaga på en " VARFÖR SÄGER NI INTE VAD FELET ÄR " Att ingen kan vara ärlig mot en längre. Ibland kan man undra vad du är för en människa :( Säger att man aldrig hör av sig, nej nej. Försöker skicka sms o prata med dig, när man hör av sig. Då är det inga direkt något svar man får. Är trött på att känna denna känslan. Hur långt ska det gå igentligen :S Hur länge ska man bry sig om människor som inte svarar en på sms eller msn lr knappt kan hälsa när man träffar en t.ex i stan. Vadå hälsa kan man alltid göra. Det dör man inte av. Men att man ser att du kollar på en, sen när du väl går för bi kollar du bort eller ner i marken, sen om man hälsar så lossas du som att du inte ser mig. VAD HAR HÄNT?
Jag kommer inte bry mig om folk längre som inte bry sig om mig. Dom som inte svarar en på sms, ni kan ju säga varför ni inte svarar en, MEN KOM INTE O SÄG ATT JAG ALDRIG HÖR AV MIG ! Men kom inte o klagar att man aldrig frågar hur de är med dig, jag frågar alltid hur det är med dig, men du frågar inte ens hur jag mår. Om jag frågar vad du gör, så frågar du inte vad ja gör ! Försöker fråga er saker. Men ändån ska man få en spark i röven :( Jag är så jävla less på sånt här !

0 kommentarer: