BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

måndag 23 februari 2009

Allt har blivit sårbarnt ;(

Nu känner jag att jag behöver skriva av mig, för att ja känner som ja känner !
Många vet att jag har en jobbig period :( Men käns som folk inte förstår hur saker kan såra mig fruktansvet mycket ! Pågrund av att ja känner som jag gör nu att jag får kram i magen som tar jätte hårt på min kraf o ork :( Jag försöker vara den glada personerna men känns som det inte går längre, hur mycket än jag försöker. Känns som jag ha kämpat med samma grje nu hur länge som hälst ! Men inget händer :( Jag vet ínte vad ja ska göra för att få tillbaka kraften o ser fram i mot saker.

Är så less på allting nu :(
Nu lever ja hos figge Söndag - Onsdag av olika anledningar !
Om folk vill mig något får ni höra av er på min mobil ....

0 kommentarer: