BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

tisdag 24 februari 2009

punkt punkt !

Idag har ja bara vatt i skolan. Har inte hänt så mycket. Men har vatt en jävlig jobbig idag :(

Trött på folk som bara skiter i en o allt :( Skiter i er nu, ni har sårat mig på pass mycket nu.

Blev att man gick till trafikskolan, när jag öppnade dörren träffade jag min kära kusin som precis hade vatt vid datorerna men hon skulle hem :/ När jag hade satt mig så kom Evve också :) Satt och pratade med henne lite sen plugade vi på datorerna också :) Kändes skönt att komma till trfikskolan så man kom på andra tankar!

Vid 16:30 träffade jag baby, gick rungder i stan och fixade present till syrran :) sen skulle vi åka med figges föräldrar hem, vi stannade till på lånebro och käkade på MAX gott gott :D
Sen blev det att åka hem, nu ska jag och baby snart kolla på film :)

0 kommentarer: