BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

onsdag 25 februari 2009

Min första körlektion idag :D

Vaknade upp med Figge, var riktigt jävla trött. Har inte fått mycket sömn nu i två nätter :( Gjorde vid mig o sånt, sen tog vid bussen 07:16 träffade folk vid rece :) Blev att ja o Figge skildes åt, han gick till skolan ja till min praktik!
Har vatt riktigt trött idag på praktiken, när jag slutade vid 12 tiden käkade jag, sen blev det att ja träffade Figge, sen tog han 3;an till hans mormor och morfar för han skulle fixa med bilen. Jag gick till trafikskolan o satt vid datorerna, vid 13:15 kom pappa till trfiskolan, sen blev det att köra 13:30 var riktigt jävla nervös. Men allt gick skit bra :) Blev inte så mycket körning, men nu ska jag försöka kämpa på så gott det går :D
Efter jag hade kört skulle ja o pappa köra hem, Jag fick köra när vi hade kommit ut från Kristianstad :) Gick bra det också :) När ja kom hem var ja rikigt jävla trött.
Bara suttit vid datorn o duchat o läst lite i teorin bok.

Saknar Figge, har inte prata med han sen vi skildes åt i stan, det är 8 timmarsen, inga sms eller något :( Jag hoppas han hör av sig snart <3

1 kommentarer:

Jealicious sa...

Jag kommer också vara riktigt duktigt nervös när jag ska köra första gången där!
Puss <3