BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

onsdag 4 november 2009

4 / 11


Hellu ! Idag har jag vatt på praiken. Den var lika roligt att komma tillbaka som när jag var där för två veckorsen. Klart känns som en evgighets jag var där :P Efter praktiken träffade jag Evelina :D Gick och tränade var där 1 timme och 30 min :) Skönt som tusen eftersom man inte har tränat på ett bra tag. Sedan gick vi till brödboden o fikade. Sen tog hon Borråkrabussen med mig och hoppas av i Tollarp. Men var jätte kul att äntligen få träffa dig BÄSTIS :D
PS , måste bara tillägga en sak. På gymmet hade jag och Evelina väldigt roligt med duscharna :P Tagom varmt sen gick duschen över till för varmt sen gick den över till jätte kallt. Det höll på så hela tiden. Men sedan blev det lite bastandet också, GÖÖÖÖÖÖT :D
Puss på det (L)

0 kommentarer: