BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

torsdag 5 november 2009

5 / 11

Idag ska jag inte skriva vad jag har gjort idag ska jag skriva om en åsikt jag har. Jag vet att alla inte tycker som jag. Men jag har verkligen inget imot utlänska mäniskor. Tycker dom är lika mycket värda som vi svenska är. Men dock gillar jag inte när folk ska hålla på för att svenska umgås med utlänska och utlänska umgås med svenskar. Tycker det är så sjukt lyligt av andra att hålla på att sncka så mycket skit om detta. Ni får ha er åsik om detta. Men tyvärr stör jag mig på att andra ska bli klandrad för den man umgås med. Jag har blandannat världen bästa kompis hon är blandannat muslim. Men mycket av det hon gör tar jag som en svensk. Hon är percis som vi är . . .

1 kommentarer:

xStoffesflicka sa...

håller helt o hållet med dej om de.. fattar inte vad folk håller på med. dom e fan lika mkt värda som oss.. hatar sånna som håller på så o blir så trött på de. <3